הצעות עבודה מנהל/ת אדמיניסטרטיבית | הצעות עבודה למשרה חלקית | Muvtal
לוח דרושים

דרושים במקצוע מנהל/ת אדמיניסטרטיבית במשרה חלקית

מנהל/ת אדמיניסטרטיבית


משרה חלקית


נמצאו 38 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

משרה חלקית

לא נדרש ניסיון

תיאור

למשרד עורכי דין בהרצליה פיתוח דרושה מנהלת משרד.
מענה טלפוני, תיאום ישיבות, עריכת מסמכים, תפעול המשרד, דואר, עבודה עם מחשב, שליטה ב word.

- עבודה מעניינת במשרד עם אווירה נעימה.
- שעות עבודה גמישות (רצוי 10:00 - 15:00 אבל יש גמישות).

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

מחפש/ת הזדמנות לעסוק בניהול כוח אדם ולהשפיע על תהליכים משמעותיים בתחום הבנייה? הצטרפ/י לחברה מתפתחת שמתמחה בגיוס וניהול עובדים זרים.
--
משרה מלאה במשרדי החברה ברמת גן
שעות עבודה: 8:00-16:00 (עם אפשרות לגמישות קלה)
--
שכר מצוין ותנאים מעולים!!
--
בתפקיד:
- תפעול וניהול רווחת העובדים
- עבודה מול רשויות בהיבטי דיווח ותשלומים
- ניהול אדמניסטרטיבי יומיומי של עובדים זרים תוך יצירתיות ויכולת פתרון בעיות

דרישות

- ניסיון אדמנסטרטיבי נרחב - תפעול וניהול משרד בשוטף
- כישורים בינאישיים מצוינים ויכולת עבודה בצוות
- יכולת ביצוע ריבוי משימות במקביל וסביבת עבודה דינאמית
- יכולת למידה עצמאית
- ראש גדול
- ידע באקסל - חובה!

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

עד 6,000 ש"ח

משרה חלקית

לא נדרש ניסיון

תיאור

המעבדה הקלינית חישובית באוניברסיטת תל אביב עוסקת במחקר בתחום הפרעות הקשב וחרדה. אנחנו מחפשים מנהל.ת מעבדה לניהול שוטף של נושאים אדמנסטרטיביים. אלו כוללים ניהול גיוס נבדקים למחר, ניהול זמנים בתהליך האבחון הקליני, עבודה מול מדור רכש ואתיקה, ושמירה כללית על ניהול שוטף של המעבדה.

דרישות

התפקיד כולל נוכחות במעבדה פעמיים בשבוע מתשע עד ארבע. ימי חמישי הם חובה, והיום הנוסף יכול להיות שני או שלישי (בחירה). השכר הוא 3500 ש"ח לחודש.

פניות ניתן לשלוח למייל המצורף בצרוף קו"ח והסבר מילולי קצר בגוף המייל.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

עד 6,000 ש"ח

משרה חלקית

עד שנה ניסיון

תיאור

אנחנו מחפשות אותך – אישה חדה, דינמית ותקתקנית, שאוהבת סדר, אנשים ונדל"ן.

מה התפקיד כולל?
📌 ניהול ותיאום משימות שוטפות
📌 תיעוד וניהול שיחות ומידע מול לקוחות
📌 סיוע אדמיניסטרטיבי וניהולי שוטף מהמשרד
📌 שותפות בפרויקטים נדל"ניים חדשים

מה חשוב לנו שתביאי איתך?
🌟 ראש גדול, אחריות ויוזמה
🌟 סדר וארגון ברמה גבוהה
🌟 שליטה טובה בדיגיטל (מערכות, כלים, תיעוד, יומנים וכו’)
🌟 אנרגיה טובה, חיוך בעיניים ורצון לגדול יחד
🌟 זמינות לעבודה קבועה מהמשרד בראש פינה (יש אפשרות להיברידי)
🌟 התחייבות לטווח ארוך

דרישות

ראש גדול, אחריות ויוזמה
סדר וארגון ברמה גבוהה
שליטה טובה בדיגיטל (מערכות, כלים, תיעוד, יומנים וכו’)
אנרגיה טובה, חיוך בעיניים ורצון לגדול יחד
זמינות לעבודה קבועה מהמשרד בראש פינה (יש אפשרות להיברידי)
התחייבות לטווח ארוך

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

לא נדרש ניסיון

תיאור

לחנות יוקרתית לעיצוב הבית הקיימת למעלה מ-30 שנה דרוש/ה מנהל/ת משרד / עוזר/ת מנכ״ל.
תנאים טובים, שכר הוגן, עבודה ימים א-ו.
* עבודה צמודה למנכ״ל
* ניהול מלאי
* ניהול ותחזוקת אתר ומכירות אונליין
* שירות לקוחות
* עבודה דינמית

דרישות

אנו מחפשים אנשים /נשים בעלי /ות ידע בתוכנות מחשב, בעלי קליטה מהירה, יעילים ואחראיים, בעלי /ות יחסי אנוש ועבודת צוות.
תוכנות מחשב: מיקרוסופט בסיסיות חובה, פוטושופ- יתרון
שפות- עברית תקינה ואנגלית חובה.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

לא נדרש ניסיון

תיאור

לספא בייתי באווירה כפרית דרושה עובדת שתרצה לקחת חלק בניהול הספא וצוות העובדים. תהנה מהתפקיד מישהי אסרטיבית, ואחראית, שחשובה לה התפתחות ויצירתיות ונהנת לתת שירות עם חיוך.
עבודה 50% משרה, 2.5 ימים מלאים כולל יום שישי אחד בחודש. מתאים לסטודנטים.
תאור תפקיד: • ניהול פעילות שוטפת של הצוות ומתן פתרונות בזמן אמת.
• קבלה ושירות לקוחות • תפעול שוטף של הספא ומתקניו • טיפול בהצעות מחיר, הזמנות, גביית כספים • מענה אדמיניסטרטיבי • הפקת דוחות ומשימות בק אופיס • שיווק ופרסום ברשתות החברתיות.

דרישות

רכב חובה להגעה
• יכולת עבודה עצמאית • שרותיות, אמינות ואסרטיביות יסודיות, מקצועיות, דיוק, ראש גדול, אחריות • ניהול מו"מ ותקשורת בין אישית טובה • יכולת עמידה בלו"ז תחת לחץ • ידיעת השפה העברית והאנגלית ברמה גבוהה.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

תיאור

שלום לכולם!

עם הצמיחה וההתרחבות של שירת הלויים, בית הספר הגבוה למוסיקה של יונתן רזאל, אנחנו מחפשים את מנהלת המשרד שתצטרף אלינו לצוות. מישהי עם ראש גדול ולב חם, שמאמינה בחזון שלנו ורוצה לגדול איתנו.

👥 העבודה היא במשרה מלאה (או 75% למי שזקוקה ליותר גמישות), במרכז ירושלים, בצוות קטן ומסור, באווירה משפחתית ומיוחדת.

💼 תנאים טובים למתאימות!

*המשרה מיועדת גם לגברים.

דרישות

מה חשוב לנו?
– מישהי שאוהבת לקחת רשימת משימות – ולהחזיר אותה מסומנת כולה V
– שיודעת לתקתק משימות, אבל גם להקשיב, לחייך ולהשרות אווירה נעימה.
– מישהי שהשיחה איתה תגרום לכל המתעניינים לרצות להגיע לשירת.
– שיודעת לעבוד עם Excel, מערכות Google, לכתוב מסמכים ולהשתמש במערכות מידע (או כזו שלומדת מהר)
– שיודעת להתנהל עם כספים ולעבוד גם מול צוות ההוראה וגם מול תלמידים ומתעניינים.
– מישהי שעובדת מצוין בצוות אבל אוהבת לעבוד גם בצורה עצמאית.

בסופו של דבר - זו משרה למי שאוהבת מוסיקה, אנשים, וסדר.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

אדמיניסטרציה מול לקוחות
הנהלת חשבונות בסיסית - הפקת חשבוניות קבלות.
טיפול בחיובי לקוחות - חשבוניות לקוח, קבלות, גביה.
טיפול בספקים - קליטת חשבוניות ותשלומים לספק.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

אנחנו מחפשים עוזר/ת אישי/ת מאורגן/ת ומסודר/ת שיספק/תספק תמיכה למנכ"ל שלנו. זו הזדמנות מצוינת לבנות קשרי עבודה עם בכירים בחברה ולתרום ליעילות הכוללת של הארגון. אנחנו מחויבים ליצירת תרבות שבה העובדים מרגישים מוערכים. אם זה נשמע לך כמו התפקיד וסביבת העבודה שמתאימים לך – הגש/י מועמדות עוד היום!

המועמדים שייבחרו יזכו לידע רב, ניסיון מעשי משמעותי, והזדמנות להיות חלק מהצוות הראשוני של סטארטאפים חדשים ולמלא תפקידים מרכזיים ככל שהם גדלים.

דרישות

כישורים בינאישיים מצוינים
אוריינטציה טכנולוגית וניסיון בעבודה עם Google Workspace
הקשבה פעילה וכישורי תקשורת מעולים בעל-פה ובכתב
יכולות ניהול זמן וארגון גבוהות
הופעה והתנהלות מקצועית
ידע טוב ב-Google Workspace
כישורי חיפוש מצוינים באינטרנט
רצון חזק ללמוד יחד עם מוטיבציה מקצועית
יכולת לבצע ריבוי משימות, יוזמתי/ת, בעל/ת משמעת עצמית, משאבים פנימיים ויכולת לשים לב לפרטים
פתיחות למשוב ויכולת להגיב אליו בצורה חיובית
יצירתיות, כישורי פתרון בעיות באופן יזום, בעל/ת יוזמה ויכולת לעבוד באופן עצמאי

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

מעל שנה ניסיון

תיאור

לקונסרבטוריון למוסיקה בצהלה דרוש/ה מזכיר/ה לתפעול שוטף של מערך הלימודים השנתי:
מתן מענה טלפוני ופרונטלי מקצועי למתעניינים ורישום לשיעורי נגינה.
הכנת לו"ז לשיעורי הקונסרבטוריון ושיבוץ תלמידים במערכת.
קשר עם מורים, הורים ותלמידים.
אדמיניסטרציה כללית של המשרד.
בקרה ומעקב אחר משימות.
פרסום ברשתות חברתיות.
משרה חלקית, ימים: ראשון, שני, שלישי וחמישי
19:00 – 12:00 ויום רביעי עד 21:00
עבודה לטווח הארוך.
תנאים טובים למתאימים/ות.
*המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

דרישות

יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
ראש גדול, מכירתית ושירותית.
יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה.
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
שליטה בתוכנות Office לרבות Outlook, Word ,Excel – חובה.
נסיון ברשתות חברתיות.
יוזמה, כושר תיאום וארגון, אחראית, מסודרת ודייקנית.
מחויבות ,רצינות ואנרגיה חיובית.


פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

1 2 4 אחרון

כניסה לחשבון