משרד - רואי חשבון, פירמה בינלאומית
תיאור
למשרד רואי חשבון מוביל בתל אביב, רשת בינלאומית, דרוש/ה עובד/ת אחראי/ת, יסודי/ת ובעל/ת ראש גדול לתפקיד מגוון המשלב בין בק אופיס, מזכירות ועריכת תחשיבים.
התפקיד כולל:
עריכת תחשיבי כדאיות ותמחירים לשירותים הניתנים ללקוחות.
ניהול מעקב חשבונות וגבייה מלקוחות.
מענה טלפוני ראשוני.
ניהול יומנים, תיאום פגישות ומשימות מזכירות כלליות.
עבודה שוטפת באקסל ובמערכות ממוחשבות.
תמיכה אדמיניסטרטיבית ובק אופיס למחלקות המשרד.
דרישות
שליטה גבוהה ב-Excel (נוסחאות, טבלאות ציר, ניתוח נתונים).
דיוק, אחריות והקפדה על פרטים.
יחסי אנוש מעולים ושירותיות גבוהה.
יכולת למידה מהירה וניהול משימות במקביל.
ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון.
אנגלית - יתרון
תיאור
דרוש/ה מתאמי לידים / פגישות טלפוניות
לעבודה מיידית שכר גבוה
דרישות
שירותיות ויכולת עבודה עם מחשב המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מרכז אריאדנה
תיאור
מרכז למידה מוביל בעל גישה ייחודית מחפש מורה לשפה לשיעורי אונליין בZOOM.
מחפשים אדם שאוהב לעבוד עם ילדים ורוצה להוביל אותם להצלחה בלמידת השפה העברית- מישהו לצמוח איתו יחד.
התפקיד:
· הוראה פרטנית/קבוצתית במקצוע השפה העברית לתלמידים מיסודי ו/או חטיבה-תיכון
· משרה חלקית- לפחות 3 ימי עבודה , שישי-יתרון
· שעות העבודה 14:00 עד 21:00
העסקה כשכירים.
דרישות
מה אנחנו מחפשים:
- תעודת הוראה - יתרון
- ניסיון בהדרכת ילדים - חובה.
- ידיעת רוסית יתרון
- אוריינטציה לעבודה בסביבה ממוחשבת - חובה
- שליטה באופיס ובתוכנת הZOOM - חובה
- זמינות מיידית והתחייבות לשנה
מחפשים אנשים ייחודיים אשר רוצים לגרום לשינוי בדור הצעיר, בעלי מוטיבציה ודרייב לעשייה.
הדרכה וליווי מקצועי תינתן על חשבון החברה
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
תיאור
לארגון "גשר לקהילה" המפעיל מסגרות דיור למתמודדי נפש
מה התפקיד כולל?
ליווי מתמודדים בתהליך השיקום האישי – הליווי נעשה בבית המתמודד.
סיוע במימוש מטרות חיים
עבודה בצוות עם אנשי טיפול מהקהילה
למה להצטרף אלינו?
משרה גמישה – מתאימה גם לסטודנטים / הורים / משרה נוספת.
המלצות לתארים מתקדמים בתחומי הטיפול.
אפשרות למשרה מלאה או משמרות.
אווירה משפחתית, תומכת ומשמעותית.
המשרה באזור פתח תקווה!
דרישות
רגישות, אחריות, סבלנות ויחסי אנוש מעולים.
יכולת לעבודה בצוות ובליווי אישי.
עדיפות לסטודנטים/ות או בוגרי תחום בריאות הנפש.
הכשרה מקצועית במסגרת התפקיד.
תיאור
הוועד המקומי נווה מיכאל מחפש רכז.ת נוער וקהילה מוביל.ה, חמ.ה, יוזמ.ת ובעל.ת לב גדול, לעבודה חינוכית-קהילתית משמעותית עם בני הנוער של המושב – מכיתה ד’ ומעלה ועם הקהילה.
זו הזדמנות להיות דמות משמעותית בחיי הנוער, להוביל תהליכים, ליזום עשייה חינוכית וקהילתית ולהשפיע על דור העתיד של המושב!
דרישות
נדרשת זמינות גם בשעות אחר הצהריים והערב, ולעיתים בחופשות.
דרישות התפקיד:
· ניסיון בעבודה חינוכית או חברתית עם בני ובנות נוער.
· יכולת הובלה, יוזמה ויצירת קשרים אישיים ומשמעותיים עם נוער וקהילה.
· כישורי ארגון, הפקה וניהול פעילויות ואירועים.
· תקשורת בין-אישית טובה, יכולת עבודה בצוות וראייה קהילתית רחבה.
· יתרון לבוגרי/ות תנועות נוער או בעלי/ות ניסיון בעבודה יישובית.
· התחייבות להשתתפות בהכשרות ובימי עיון מטעם המועצה.
תיאור
תיאור התפקיד:
* אחזקה שוטפת וניקיון של בית העם.
* ניקיון ואחזקה בסיסית של מבני ציבור נוספים: מזכירות המושב והספרייה.
* סגירת אירועים מול לקוחות וניהול ההתקשרויות. כולל נקיון אחרי אירוע.
* גבייה וניהול כספים שוטף מול שוכרים ולקוחות.
* ניהול יומן שכירויות והשכרת ציוד.
דרישות
עבודה כעצמאי/ת כנגד חשבונית בלבד.
אחריות, יסודיות ויכולת תפעול גבוהה.
שירותיות ויכולת עבודה מול קהל.
זמינות וגמישות בשעות בהתאם לאירועים.
תיאור
התפקיד כולל מתן מענה ושירות איכותי ללקוחות המשתמשים באפליקציות
מתן מענה טלפוני לפניות משתמשים בתמיכה טכנית בשימוש באפליקציות ליווי והכוונה בפתרון תקלות
עבודה שוטפת מול צוותים פנימיים
שיפור חוויית המשתמש ושימור לקוחות
משמרות בוקר בלבד
מתאים לסטודנטים
דרישות
תודעת שירות מפותחת
נסיון קוגם בשירות לקוחות - יתרון לא חובה
תיאור
חברה מובילה וייחודית בתחום הציוד לאירועים מסחריים וניהול קהל מגייסת רכז/ת אדמיניסטרציה ותפעול למשרה מלאה ומגוונת, הכוללת אחריות רחבה על ניהול ההזמנות ותהליכים מול גורמים פנים וחוץ-חברתיים.
תחומי אחריות:
ניהול כולל של ההזמנות במערכת SAP – החל מהצעת מחיר ועד לגבייה מלאה.
עבודה שוטפת מול ספקים, לקוחות, שליחים וצוותי שטח.
בקרה על תיאום אספקות ועמידה בלוחות זמנים.
עדכון תוכן לאתר, הפקת חומרים שיווקיים וצילום מוצרים.
מעקב אחרי תהליכים תפעוליים וייזום שיפורים פנימיים.
דרישות
שליטה מצוינת במחשבים, תוכנות אופיס וניסיון במערכות ERP – חובה.
ניסיון קודם בתפעול, לוגיסטיקה או אדמיניסטרציה בכירה.
כישורי ארגון גבוהים, אחריות, דיוק ויכולת עבודה עצמאית.
תקשורת בין-אישית טובה ויכולת הנעת משימות.
הבנה בסיסית בתחום השיווק / סחר אונליין – יתרון.
נכונות להשתלבות ארוכת טווח בצוות הקבוע של החברה.
תיאור
התפקיד כולל קבלת הזמנות מהאתר, סגירתן מול לקוחות, הפקת ניירת למחסן, תיאום משלוחים, גבייה ממוסדות, עבודה מול מערכות מחשב חיצוניות, קליטת חשבוניות לספקים והתאמות בנקים וכרטיסי אשראי.
תנאים: סביבת עבודה נעימה ומשפחתית, משרד מעוצב, שכר כ-10,000–12,000 ש״ח, אפשרות קידום, משכורת 13, קרן השתלמות, תנאים סוציאליים מלאים, החזקת רכב, העלאת שכר לאחר 6 חודשים ובונוסים. הדרכה מלאה 3 חודשים.
דרישות
נדרש ניסיון או ידע בהנהלת חשבונות, רצוי ניסיון בתשלומי מוסדות, שידור חשבוניות, קובץ מע״מ והבנה בסגירת מאזן (עדיפות ל-SAP). נדרשת יכולת תקשורתית מול לקוחות וספקים, עבודה מול מערכות מחשב מורכבות ושילוב הנה״ח עם ניהול אתר. התפקיד סוליסטי ועצמאי מול כל גורמי הממשק.
תינתן הכשרה בסאפ ובתחומי המאזן למתאימים. ניתן להגיש מועמדות למשרה חלקית או היברידית לבעלי ניסיון. סביבת עבודה משפחתית, שכר גבוה ותנאי קידום מצוינים.
תיאור
לרשת בתי מאפה בפריסה ארצית מהצפון ועד הדרום דרושים עובדים כלליים לעבודה מיידית!
עובדי קופה, דלפק, הכנות לאפיה, בריסטה.
אין צורך בידע או ניסיון קודם. הכשרה במקום!!
הזדמנות להיכנס לחברה גדולה עם אופק קידומי לטווח הארוך.
עבודה מלאה/חלקית/משמרות/קבועה/זמנית
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות
יחסי אנוש טובים
מוסר עבודה, אחראיות
יכולת עבודה בצוות
