דרושים אדמיניסטרציה ומזכירות | הצעות עבודה לעבודה לפי שעות | Muvtal

לוח דרושים

דרושים בתחום אדמיניסטרציה ומזכירות בעבודה לפי שעות

אדמיניסטרציה ומזכירות


עבודה לפי שעות


נמצאו 12 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

EST DIGITAL LTD

6,000 - 8,000 ש"ח

עבודת משמרות

לא נדרש ניסיון

תיאור

תמיד חלמתם לעבוד בסביבה צעירה ודינמית, בתנאים מצוינים? מקומכם אתנו!
הצטרפו אלינו למתחם בילוי חדשני במרכז תל-אביב לחוויית גיימינג ו-VR (מציאות מדומה) ראשונה מסוגה בישראל!

מה אנחנו מחפשים?
פקיד/ת קבלה בעל/ת תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודת צוות.

במסגרת התפקיד:
* אחריות על קבלת לקוחות החברה
* מכירת כרטיסים לאטרקציות המתחם
* תיאום הפעילות מול אנשי הצוות

דרישות

- זיקה לעולם המחשוב והגיימינג.
- תודעת שירות גבוהה.
- כושר ארגון ואחראיות אישית.
- ייצוגיות.
- תקשורת בין אישית טובה ויכולת עבודת צוות.
- אנגלית ברמה טובה מאוד.
- שפות נוספות – יתרון.
- עבודה במשמרות. התחייבות למינימום 4 משמרות בשבוע, לרבות שישי ושבת.

- אזור מגורים: תל-אביב-יפו והסביבה הקרובה (גבעתיים, רמת גן, בני ברק) בלבד.
* הפניה מיועדת לנשים וגברים כאחד
** רק פניות מתאימות יענו
*** המשרה מתאימה לסטודנטים וחיילים משוחררים ****

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

6,000 - 8,000 ש"ח

משרה חלקית

מעל שנה ניסיון

תיאור

נפתחה משרה (70%) למתאם/ת ונציג/ת קבלה במרכז רפואי גדול בירושלים!

במסגרת התפקיד:
- מתן מענה פרונטאלי למטופלים בעמדת הקבלה
- ליווי המטופלים לחדרי אחות, אופ', רופא, מנתח
- מסמכים, תזכורים, מענה על שאלות רפואיות בסמוך לרופא, מיילים מול מרכז המידע
- ביצוע תזכורים ואישורי הגעה טרם הגעת המטופלים למרפאה
- תיאום ניתוחים במסגרת המלצת רופא והסבר מקיף על תהליך ההחלמה
- הקלדת אבחנות רפואיות למערכת ממוחשבת במסגרת ליווי המטופלים לחדר הרופא

דרישות

- ניסיון בשירות לקוחות (לפחות של שנה) חובה!
- ניסיון במתן שירות פרונטאלי - יתרון!
- מוסר עבודה גבוה, יכולת עבודה תחת לחץ ומשימות מרובות
- עברית ואנגלית ברמה גבוהה, שפות נוספות - יתרון!
- מראה ייצוגי, תודעת שירות גבוהה מאוד
- אוריינטציה ושליטה מלאה בסביבה ממוחשבת - חובה!

*גמישות בשעות, יום חופשי בשבוע, שישי לסירוגין*
*שכר ותנאים מעולים + בונוסים*

פתח בחלון חדש

שתף

  • - מסמכים, תזכורים, מענה על שאלות רפואיות בסמוך לרופא, מיילים מול מרכז המידע
    - ביצוע תזכורים ואישורי הגעה טרם הגעת המטופלים למרפאה
    - תיאום ניתוחים במסגרת המלצת רופא והסבר מקיף על תהליך ההחלמה
    - הקלדת אבחנות רפואיות למערכת ממוחשבת במסגרת ליווי המטופלים לחדר הרופא'>שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

תיאור

זימון משפחות, קבלתן במשרד ומעקב אחר תהליך הקליטה של התלמידים.
סיוע בעבודות אדמיניסטרטיביות כגון: מענה טלפוני, הדפסות, הקלדות, סריקות, טיפול בפקסים וטיפול שוטף בתיקי תלמידים.
סיוע בהעברת מבחנים קוגניטיביים ורגשיים לתלמידים, ביצוע תצפיות ובדיקת המבחנים.
סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה בכל תהליך האבחון הסוציו-כלכלי וחישובי דרגות תשלום.
הזמנת חלב וקפה והגשה לישיבות.
ביצוע מטלות נוספות על פי דרישת הממונה וצורכי היחידה.

דרישות

דרישות סף:
סטודנט/ית לתואר ראשון במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה.
סטודנט/ית בעל/ת יתרת לימודים של שנתיים לפחות – חובה !
רצוי – סטודנט שנה א'
זמינות לעבודה ל - 4-5 בקרים בשבוע, כולל ימי שני בבוקר - חובה !
זמינות והתחייבות לעבודה 120 שעות בחודש

נתונים נדרשים:
ידע וניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת לרבות תוכנות אופיס
כושר הבעה בכתב ובעל פה בשפה העברית
יחסי אנוש מעולים
יכולת קבלת מרות
מכוונות גבוהה למגזר הציבורי
מחויבות גבוהה לעבודה
התחלת יום העבודה בשעה 7:30/8:00

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

לא נדרש ניסיון

תיאור

מתאים לסטודנטים, ולמי שרוצה להשלים הכנסה. עבודה חלקית, לפי שעות, פעם בשבוע, בהמשך אולי יהיה צורך ביותר. עיקר העבודה - סריקת מסמכים, תיוק ממוחשב, תיוק ידני, פתיחת תיקים ידנית וממוחשבת. 55 ש"ח לשעה.
מתאים גם לסטודנטים. השעות יכולות להיות די גמישות.

דרישות

סדר, חריצות, ראש גדול, התמדה, יחסי אנוש מצויינים, מחוייבות. יכולת עבודה גבוהה בסביבה ממחושבת.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

תיאור

דרוש/ה פקיד/ת בק אופיס לחברה בתחום האופנה. התפקיד יכלול מענה טלפוני ללקוחות, התאמת חשבון וכרטסות לקוחות וספקים, עבודה במקביל להנה"ח, קביעת פגישות מעקב ורישום של פעולות יבוא, ייצור ושימוש בחומרי גלם. ימים א - ה שעות 09:00 - 15:00 / 17:00

דרישות

יכולת להפעיל מחשב ועבודה על וורד ואקסל, יכולת תקשורת בין אישית טובה, תחכום והבנת תהליכים ביצור

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

מזכירה אדמיניסטרטיבית

פורסם בתאריך 01-09-2019

עבודה לפי שעות

מעל שנה ניסיון

תיאור

לצוות המשרד דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת
לעבודה מהבית, אך עם אפשרות לצאת ללקוחות מידי פעם.

דרישות

זמינות לעבודה בין 08:30 - 17:00 (שכר לפי שעות)
שליטה מלאה בשירותי מחשב ובאינטרנט (חובה WORD, EXCEL OUTLOOK), תוכנת הנה"ח אחת לפחות.
עברית שפת אם , אנגלית ברמה טובה.
הבעה טובה בעל פה ובכתב, יכולת תיעדוף משימות ויכולת עבודה עצמאית

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

עד 6,000 ש"ח

משרה חלקית

לא נדרש ניסיון

תיאור

דרוש/ה עובד/ת משרד בין השעות 13:00-17:00 נעימ/ה ושירותי/ת למשרד משפחתי ונעים בהוד השרון העוסק בתחום בנייה ויזמות בנייה.

דרישות

יכולת עבודה עם תוכנת word + excel
שירותיות ,אדיבות ואחריות

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

לא נדרש ניסיון

תיאור

חברת FC DHL ,חברה מובילה עולמית בתחום השילוח הבינלאומי, מחפשת סטודנטים/ות למשרה משרדית.
במידה ואתם/ן מחפשים/ות עבודה בזמן הלימודים אנו מבטיחים לכם/ן סביבת עבודה מאתגרת ומהנה... תנאים טובים למתאימים..
המשרה כוללת עבודה מול ממשקים ממוחשבים, הזנות נתונים ומענה טלפוני.
.מה אנו מציעים?
#הכשרה מקצועית
#ביטוח בריאות
#מתנות בחגים ובימי הולדת ופעילויות גיבוש חברתי

דרישות

יכולת עבודה מול מחשב (הכרות עם OUTLOOK).
דייקנות.
נכונות לעבודה במשמרת ערב 2-3 פעמים בשבוע 16:00-22:00 +משמרת בוקר בשישי לסירוגין.
אנגלית ברמה בסיסית
יכולת עבודה בצוות
יכולת הגעה עצמאית לנתב"ג.
המשרה פונה לנשים ולגברים כאחד

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

תיאור

זימון משפחות, קבלתן במשרד ומעקב אחר תהליך הקליטה של התלמידים.
סיוע בעבודות אדמיניסטרטיביות כגון: מענה טלפוני, הדפסות, הקלדות, סריקות, טיפול בפקסים וטיפול שוטף בתיקי תלמידים.
סיוע בהעברת מבחנים קוגניטיביים ורגשיים לתלמידים, ביצוע תצפיות ובדיקת המבחנים.
סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה בכל תהליך האבחון הסוציו-כלכלי וחישובי דרגות תשלום.
הזמנת חלב וקפה והגשה לישיבות.
ביצוע מטלות נוספות על פי דרישת הממונה וצורכי היחידה.

דרישות

דרישות סף:
סטודנט/ית לתואר ראשון במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה.
סטודנט/ית בעל/ת יתרת לימודים של שנתיים לפחות – חובה !
רצוי – סטודנט שנה א'
זמינות לעבודה ל - 4-5 בקרים בשבוע, כולל ימי שני בבוקר - חובה !
זמינות והתחייבות לעבודה 120 שעות בחודש

נתונים נדרשים:
ידע וניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת לרבות תוכנות אופיס
כושר הבעה בכתב ובעל פה בשפה העברית
יחסי אנוש מעולים
יכולת קבלת מרות
מכוונות גבוהה למגזר הציבורי
מחויבות גבוהה לעבודה
התחלת יום העבודה בשעה 8:00

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

עד 6,000 ש"ח

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

אופי התפקיד-תיוקים, מענה לשיחות, קבלת אנשים, עבודה על מחשב
שעות העבודה 8:30-15:00+שישי 8:30-12:00

דרישות

עבודה על outlook, word וקצת excel
החלפה לחל"ד (3 חודשים עם אופציה ליותר)
חובה יחסי אנוש מעולים וקליטה מהירה.
ניסיון דומה כפקידה.
נכונות לעבודה בימים ובשעות שצוינו.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

1 2 אחרון

כניסה לחשבון