תיאור
מנהלת אדמיניסטרציה ועוזרת אישית עם ניסיון
למשרד שמתמחה בעבודות אלומיניום קירות מסך
ניהול שוטף מו לקוחות ,ספקים הצעות והצעות מחיר
ניהול יומנים ומענה טלפונים
דרישות
דרישות התפקיד:
• ידע שוטף בתוכנות האופיס , חובה ניסיון ב XL
• ניסיון בהתנהלות עם ספקים ולקוחות, מעקב הזמנות.
• ניסיון בהנהלת חשבונות בסיסית.
• ניהול יומנים, מענה טלפוני.
• גביה .
תיאור
דרוש/ה פקידת אדמיניסטרציה לבניין משרדים ברמת החיל תל אביב , עבודה קבועה בבוקר , 5 ימים בשבוע , סביבת עבודה נעימה ושקטה , תנאי שכר טובים , תנאי רווחה מעולים , אפשרות לקידום , הצטרפות לקבוצת החברות הגדולה בישראל .
דרישות
יכולת עבודה על מחשב , הכרות תוכנות OFFICE , יכולת למידה מהירה של תוכנות מחשב ( כגון פריוריטי ) , יכולת מתן שירות והכוונה , יכולת עבודה עצמאית , אסרטיביות , סימפטיות , רצון ללמוד ולהתפתח ,
תיאור
מחפשים עבודה עם משמעות מול אוכלוסיית הגיל השלישי?
נפתח לנו תקן חדש של רכז\ת שירות ואדמיניסטרציה בסניף המשפחתי שלנו בכפר סבא!
- התנהלות שוטפת מול הלקוחות ועובדי הסניף.
- מתן הסבר טלפוני על שירותי החברה ללקוחות חדשים.
- סיוע בטיפול בגבייה וסגירת מעגלי שירות.
- מענה טלפוני וקבלת קהל.
- אדמיניסטרציה שוטפת.
- התנהלות מול ממשקים רבים.
משרה מלאה, 08:00-16:30, ימי שישי אחת לחודש ובהתאם לצורך.
תנאים טובים של חברה גדולה, הכוללים - ארוחות מסובסדות, גיבושים ונופשי חברה, מתנות, בונוסים, קרן השתלמות, אופק ניהולי ועוד.
דרישות
- ניסיון קודם בתפקידי שירות לקוחות / שימור/ מכירות מול לקוחות - חובה.
- יכולת עבודה תחת לחץ ובסביבה מרובת משימות.
- נכונות לעבודה בימי שישי בבוקר פעם בחודש ושעות נוספות בהתאם לצורך.
תיאור
לחברת מחשבים ותיקה דרוש/ה פקיד/ה לעבודה במשרה מלאה
ימי עבודה א-ה שעות 8-17
דרישות
ידע בפריוריטי יתרון
הכרה תוכנת אופיס
תיאור
דרושים אנשי מכירות לענף הנדלן והבנייה לתחום מעניין ורווחי במיוחד, המשרה מיידית, במשרדי החברה בטירת הכרמל עבודה טלפונית מול לידים חמים, פוטנציאל השתכרות גבוה ושכר בסיס, (אפשרות לפרילאנסר ועמלות גבוהות יותר)
דרישות
ניסיון במכירות חובה, עבודה לטווח ארוך, התחלה מיידית , מוטיבציה גבוה
תיאור
קלדן/ית לתמלול ישיבות מוקלטות של בתי משפט, בוררות וכדומה. עבודה מהבית. לטווח ארוך. משרה גמישה.
דרישות
קלדנית בשיטה עיוורת-חובה. עברית שפת אם על בוריה. אנגלית-יתרון. אחראית. ניסיון יתרון.
תיאור
-ניהול ושיווק מערך הרישום לקורסים.
-תיאום ומיון נרשמים.
-עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
*מתאים גם לסטודנטים/ות והורים - שעות נוחות וגמישות.
*עובד/ת חברה מהיום הראשון.
*תנאים סוציאליים מעולים הכוללים- ארוחות מסובסדות, נופש חברה שנתי, מתנות בימי הולדת ובחגים וקרן השתלמות.
דרישות
- ניסיון בשירות/ אדמיניסטרציה- חובה.
- עבודה בסביבה ממוחשבת- חובה.
- דובר/ת רוסית-יתרון.
- ניסיון בריכוז/תפעול קורסים- יתרון.
תיאור
לחברת הייטק הממוקמת בפתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת קבלה להחלפה של מספר ימים כל חודש כגיבוי לפקידה הנוכחית. חובה שליטה טובה באנגלית.
מתאים לחיילים משוחררים/ סטודנטים/ אמהות.
תנאים טובים למתאימים/ות.
דרישות
אנגלית ברמה גבוהה.
ידע וניסיון במחשבים.
סבלנות ויחסי אנוש טובים.
אדיבות וייצוגיות.
זמינות להחלפות בהתראות קצרות.
תיאור
דרוש/ה מנהל/ת משרד לחברה טכנולוגית קטנה וחדשנית בתחום הפרסום הדיגיטלי באזור התעשייה בחדרה. התפקיד כולל ניהול משרד שוטף, מתן שירות ללקוחות, תמיכה בצוות המכירות, תיאום פגישות, ועבודה מול ספקים. אנחנו מחפשים מועמד/ת עם מוטיבציה גבוהה, יכולות שירות ומכירה מצוינות, שליטה ביישומי מחשב, וסדר וארגון ברמה גבוהה. ניסיון קודם בתחום - יתרון משמעותי. המשרה גמישה (חלקית או מלאה) עם תנאים מעולים למתאימים
דרישות
ניהול משרד שוטף: אחריות אדמיניסטרטיבית ותפעול יומיומי של המשרד.
יכולות מכירה וסגירת עסקאות בטלפון: הובלת שיחות מכירה, טיפול בלידים, ושכנוע לסגירת עסקאות באופן מקצועי ויעיל.
מתן שירות איכותי: מתן מענה מקצועי ללקוחות קצה ושמירה על שביעות רצון גבוהה.
תמיכה שוטפת במכירות: תיאום פגישות, ניהול קשרי לקוחות, ומעקב אחר תהליכי מכירה.
אחריות ארגונית ותפעולית: עבודה מול ספקים, הפקת דו"חות, ותמיכה בתפעול שוטף של החברה.
יכולות מכירה ושירות גבוהות הן המפתח להצלחה בתפקיד זה!
תיאור
למשרד עורכי דין בגבעת שאול בירושלים דרוש/ה מזכיר/ה מנהל/ת משרד עם יחסי אנוש טובים, וראש גדול למשרה מלאה וקבועה (יכול להתאים למשרת אם); תחילת עבודה- 25.12.24 אפשר גם מיידית
דרישות
ראש גדול, יחסי אנוש טובים , יכולת לעבוד תחת לחץ