מעוף
תיאור
לחברה מובילה בתחום הבריאות דרוש/ה נציג/ת שירות למוקד שיחות נכנסות בתחומי בריאות, שיניים וסיעוד.
הזדמנות מעולה להשתלב במוקד קטן, אינטימי ומשפחתי – עם אווירה חמה, יחס אישי ותמיכה מלאה.
תיאור התפקיד:
# מענה לשיחות נכנסות בתחום הבריאות
# טיפול בתביעות, ביטולים ושינויים בפוליסות
# התנהלות שוטפת מול מחלקות החברה השונות
# מענה גם בערוצים דיגיטליים
* ימים א'-ה' 07:45-16:00 + שעות נוספות לפי צורך
* ימי שישי אחת לחודש (לפי צורך)
* בונוסים חודשיים ומענק התמדה
* יום / יומיים מהבית
דרישות
1. היכרות עם סביבת עבודה ממוחשבת
2. ניסיון בשירות לקוחות – יתרון משמעותי
3. ניסיון בתחום הבריאות – יתרון
4. מתאים לבעלי אחריות, סבלנות ותודעת שירות גבוהה
תיאור
לחברת ייבוא בתל אביב דרוש/ה נציג שירות לקוחות למשרה מלאה.
העבודה כוללת מענה טלפוני, תיאומי אספקות ועוד.
העבודה אינה פרונטלית.
דרישות
עבודה בסביבה ממוחשבת
תיאור
חברת Mgroup מגייסת נציגי/ות שירות למוקד מד"א
אם את/ה מחפש/ת מקום עבודה יציב, משפחתי עם שליחות אמיתית - זה המקום בשבילך!
מיקום: בית שמש
היקף משרה: ימים א'-ה' 08:00-17:00, ימי שישי לסירוגין
*יש אפשרות לעבודה במשמרות
מה בתפקיד?
מתן מענה טלפוני בנושאי גבייה ובירור כללי
שיחות נכנסות בלבד - ללא מכירות!
עובד/ת חברה מהיום הראשון
אפשרויות קידום מגוונות
אווירה צעירה, משפחתית ותומכת
ערבי גיבוש, אירועי חברה, מתנות לחגים וימי הולדת ועוד
דרישות
דרישות התפקיד:
שירותיות, אחריות ויחסי אנוש מעולים
ידע בסיסי במחשבים עם יכולת למידה מהירה
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון!
רוצה להיות חלק ממשהו גדול ומשפיע?
שלח/י קורות חיים ונחזור אלייך בהקדם
תיאור
התפקיד כולל: תפעול וליווי מערך הבחינות (פרונטליות ומקוונות), מענה לסטודנטים במהלך בחינות ובשגרה, טיפול בפניות ובקשות בנושא בחינות ועבודה מול גורמים אקדמיים ומנהליים. המשרה הינה משרה מלאה.
מה אנחנו מציעים? סביבת עבודה נעימה ויציבה, הסכם קיבוצי עם תנאים מצוינים (ימי הצהרה, קרן השתלמות ועוד), חופש בערבי חג, חניה חינם, נגישות מעולה בתחבורה ציבורית (הרכבת הקלה ואוטובוסים) ואירועי רווחה ופעילויות לעובדים.
דרישות
ניסיון קודם בתפקיד תפעולי או שירותי – יתרון משמעותי.
שליטה במערכות מחשב.
יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה בצוות, סדר, אחריות ודיוק.
תיאור
מרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן מחפש רכז.ת שירות למרכז המידע שלנו!
התפקיד כולל: מתן מענה מהיר לסטודנטים, טיפול בפניות בנושאים שוטפים כמו קורסים, מבחנים ומערכות שעות.
שעות עבודה: ימים א’-ה’, בין השעות 12:00–18:00 (6 שעות ביום).
אנחנו מציעים: סביבת עבודה נעימה ויציבה, הסכם קיבוצי עם תנאים מצוינים (ימי הצהרה, קרן השתלמות ועוד), חופש בערבי חג, חניה חינם, נגישות מעולה בתחבורה ציבורית (הרכבת הקלה ואוטובוסים) ואירועי רווחה ופעילויות לעובדים.
דרישות
ניסיון במוקד שירות – יתרון.
תודעת שירות גבוהה, תקשורת בינאישית מעולה ויחס חם.
תחילת עבודה מיידית.
תיאור
1. מענה טלפוני / אימיילים ללקוחות החברה
2. אדמיניסטרציה ועבודה משרדית שוטפת
3. שחרור נהגים
4. שעות עבודה 07:00-17:00, 5 ימים בשבוע (יש גמישות להתחיל בשעה 07:30/ 08:00)
5. תנאים נלווים –ארוחת צהריים מסובסדת, הסעות מאשדוד( רלוונטי רק לשעות 7-17:00)
דרישות
דרישות תפקיד
ניסיון בתחום שירות לקוחות מול לקוחות - חובה
ידע וניסיון בתפעול מערכות ממוחשבות כולל OUTLOOK– חובה
תודעת שרות גבוהה / מוסר עבודה גבוה
עבודה תחת לחץ
יחסי אנוש ועבודה בממשקים
שפות עברית, אנגלית ברמה טובה
תיאור
לחברת תוכנה דרוש/ה איש /אשת תמיכה טכנית טלפונית Help desk ללקוחות החברה.
התפקיד כולל:
מתן מענה ללקוחות החברה ופתרונות בנושאי אינטרנט, רשתות ותשתיות.
תפקיד מאתגר ודינמי, בחברה עם אווירה משפחתית ועם משמרות גמישות!
עבודת משמרות 24/7 כולל סופש וחגים
סביבת עבודה צעירה נעימה ומקצועית
העבודה בקרית מוצקין ובראשון לציון
דרישות
ניסיון כתומך /ת של שנה לפחות- חובה.
רקע במחשבים ובתוכנות הפעלה - חובה.
נכונות לעבודה משמרות כולל סופשים וחגים -חובה!
הבנה בתקשורת - יתרון משמעותי
ניסיון בחברת קופות - יתרון משמעותי
וורבליות ויכולת ביטוי בע"פ גבוהה
שרותי /ית וייצוגי /ת בעל /ת יכולת עבודה בצוות ובצורה עצמאית.
ראש גדול ויצירתיות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תיאור
אנחנו ב"פרופיל" מחפשים אנשים שאוהבים לעבוד ולתת שירות, עם רצון אמיתי לעזור ולעשות טוב!
מרכז השליטה והבקרה שלנו, עוסק במענה טלפוני להורים בנושאים הקשורים להסעות הילדים.
מספק מענה לשאלות בנוגע לשעות וזמני הגעה, פרטי ההסעה, סטטוס הסעות ועוד.
מה המשרה כוללת?
מתן מענה טלפוני להורים בנוגע להסעות הילדים (הסעות, זמני הגעה, פרטים נוספים)
מתן מענה זמין ומיידי לכלל ההורים ממגוון רשויות תוך תיעוד במערכת CRM.
טיפול בפניות לקוח, פתירת בעיות ועבודה מול גורמים פנימיים וחיצונים.
דרישות
דרישות המשרה:
ניסיון עבודה במוקדי שירות
שליטה מלאה ביישומי Office ויכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
זמינות מידית למשרה מלאה
תיאור
למוקד בקרת חניונים דרוש/ה נציג/ת חדר בקרה
עבודה במשמרות 24/7
נדרש להגיש 3 משמרות באמצע שבוע בוקר/ערב/לילה + 1 סופש
העבודה במרכז העיר ירושלים
דרישות
ניסיון מתחום מוקדי שירות / מכירה טלפוני
שליטה ביישומי מחשב
בעל/ת יחסי אנוש מעולים
תיאור
חברה מובילה בתחום תיקון מוצרי חשמל מחפשת אותך!
✔ מוקד נעים עם אווירה משפחתית
✔ שכר בסיס + בונוסים מתגמלים
✔ שעות עבודה נוחות - ללא ימי שישי !
✔ Happy Hour בכל סופ"ש + ערבי חברה
✔קרן השתלמות לאחר שנה!
הזדמנות מצוינת להכנס למקום שהוא גם עבודה וגם משפחה ולהנות מתנאים טובים!
דרישות
ניסיון קודם בשירות לקוחות – יתרון, לא חובה
גישה שירותית, סבלנות ויכולת עבודה בצוות
זמינות מיידית – יתרון
