הצעות עבודה מזכיר/ה | הצעות עבודה למשרה חלקית | Muvtal
לוח דרושים

דרושים במקצוע מזכיר/ה במשרה חלקית

מזכיר/ה


משרה חלקית


נמצאו 67 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

פלוריס פילאטיס

עד 6,000 ש"ח

משרה חלקית

מעל שנה ניסיון

תיאור

------ המשרה חלקית, פניות ממי שגר.ה מחוץ לעיר חיפה לצערנו לא רלוונטיות ולא ייענו-------

אחראי.ת לתפעול השוטף של הסטודיו
במהלך המשמרת מענה לפניות באופן פרונטלי, דרך תוכנת הניהול, טלפונית, WhatsApp מייל וכו'
מכירה/חידוש כרטיסיות, מענה לבעיות העולות במהלך המשמרת,
חידוש מלאים יצירת קשר עם לקוחות וספקים לפי צורך,
תפעול יומן הסטודיו ותקשורת שוטפת עם צוות ההדרכה והנהלת הסטודיו
משמרות בוקר וערב כולל לפחות 2 ימי שישי בחודש ושתי משמרות ערב שבועיות
שכר מתגמל ותנאים סוציאליים כקבוע בחוק
גישה לכל אימוני הסטודיו

דרישות

------ פניות ממי שגר.ה מחוץ לעיר חיפה לצערנו לא רלוונטיות ולא ייענו-------

- מוסר עבודה גבוה ומחויבות לטווח הארוך
- יכולת תפעול מדיות שונות במקביל
- יוזמה וחשיבה לטווח ארוך ונכונות ללמוד דברים חדשים
- יכולת אלתור ופתרון של בעיות בזמן אמת (נזילה, חשמל, מזגן וכו')
- ניסיון בעבודה עם צוות תקשורת טובה עם צוות הסטודיו וההנהלה
- גישה חיובית ומחויכת ויחסי אנוש טובים חיבור לסטודיו ואהבת פילאטיס ותנועה

פתח בחלון חדש

שתף

  • מכירה/חידוש כרטיסיות, מענה לבעיות העולות במהלך המשמרת,
    חידוש מלאים יצירת קשר עם לקוחות וספקים לפי צורך,
    תפעול יומן הסטודיו ותקשורת שוטפת עם צוות ההדרכה והנהלת הסטודיו
    משמרות בוקר וערב כולל לפחות 2 ימי שישי בחודש ושתי משמרות ערב שבועיות
    שכר מתגמל ותנאים סוציאליים כקבוע בחוק
    גישה לכל אימוני הסטודיו
    '>שלח מודעה לחבר

עוד

מזכירת ערב

משרה חלקית

עד שנה ניסיון

תיאור

משרד עורכי דין במידטאון תל אביב, מחפש לגייס את המוכשר/ת הבא/ה לתפקיד מזכיר/ת ערב בסביבת עבודה דינמית ותוססת.

דרישות

העבודה כוללת:
ניהול יומן, תיאום פגישות, מענה טלפוני, תיוקים, קבלת קהל ועבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת,
סיוע לצוות עורכי הדין, חשובה לנו עבודת צוות, יחסי אנוש מעולים.
ימי עבודה א'-ה' ללא ימי שישי.
שעות עבודה 14:00-19:00
שכר שעתי.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

תיאור

בית ספר גבוה למוסיקה מחפש מנהל/ת משרד שתדע לשמור על הסדר והארגון של תהליכי העבודה אבל גם לצמוח ולהתקדם למשימות חדשות עם השינויים שמתחוללים כל העת בבית הספר.

- מקום העבודה - מרכז ירושלים - סביבת עבודה נעימה, אווירה מוסיקלית וצוות מעולה!

- 2/3 משרה (30 שעות שבועיות, 4 ימי עבודה) - אפשרות להרחבה

משימות עיקריות:
- מענה טלפוני / מייל לפניות תלמידים
- מענה טלפוני למועמדים להרשמה (נדרשת מיומנות שיווקית בסיסית).
- ניהול כספים (גביית שכ"ל, תשלום לספקים, מעקב חשבוניות וכו')
- הפקת מסמכים
- הפקת דו"חות

דרישות

דרישות התפקיד:
- יוזמה אישית ואחריות ליזום ולהוביל להשלמת משימות
- יכולת עבודה עצמאית ללא הנחייה צמודה.
- רוח טובה, חיוניות וחיבור לרוח בית הספר
- יעילות ודיוק בתהליכי עבודה
- יכולת עבודה שוטפת בדוא"ל / Excel / Word / Google drive / Google sheets
- ניסיון בעבודה עם CANVA - יתרון
- היכרות עם אורח החיים הדתי - חרדי

המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

פתח בחלון חדש

שתף

  • - הפקת מסמכים
    - הפקת דו"חות'>שלח מודעה לחבר

עוד

6,000 - 8,000 ש"ח

משרה מלאה

לא נדרש ניסיון

תיאור

מחפש רפרנטית
לסוכנות ביטוח בוטיק בגבעת שמואל
6 שעות ביום
עדיפות עם ניסיון

משרה מלאה

לא נדרש ניסיון

תיאור

לחברת נתן המובילה בתחומה דרוש.ה רכזת כוח אדם
במסגרת התפקיד ליווי המטפלים לאורך תקופת העסקתם בחברה החל מהראיון הראשוני ועד התאמתם לצרכי הקשיש ומשפחתו.
התפקיד כולל אדמיניסטרציה, מענה טלפוני וקבלת קהל.
כפר סבא | תל אביב | לוד

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

טיפול בקבלת קריאות שרות והכנסתם למערכת (הכשרה במקום), הנה"ח בסיסית { הפקת חשבוניות קבלות } ועבודה מול ספקים - רכש.
ניהול יומנים באאוטלוק ותיאומים מול לקוחות.
העבודה הינה די עצמאית, ועיקרה מול מחשב, טלפון ומיילים.
אפשרות לגמישות בשעות העבודה.

דרישות

יחסי אנוש מעולים!

יכולת לימוד מהירה של שימוש בתוכנות\יישומים ובהם מערכת ניהול קריאות שרות ותוכנות אחרות.

שליטה במוצרי אופיס ובעיקר Outlook Word Excel.

ניסיון בסיסי בהפקת חשבוניות וקבלות.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

לא נדרש ניסיון

תיאור

לחברת נדלן יזמית במרכז תל אביב דרוש/ה מזכיר/ת ערב למשרה חלקית לעמדת הקבלה
•⁠ ⁠3 פעמים בשבוע (ראשון, שלישי וחמישי) בין השעות 14:00-19:00 עם זמינות לתגבור נוסף בחודשי הקיץ במידת הצורך
•⁠ ⁠מתאים כמשרה התחלתית (מתאים גם לסטודנטים/ות)
•⁠ ⁠משרה לטווח ארוך
תחומי אחריות: איוש עמדת הקבלה, מתן מענה לעובדי המשרד, מענה לטלפונים, ⁠טיפול בקבלת אורחים ואירוח ישיבות, ⁠טיפול בהזמנות רכש שוטפות למשרד, ⁠תיוקים ועוד.

דרישות

-⁠זמינות מיידית
-ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי קודם דומה - יתרון
-⁠⁠יחסי אנוש מעולים
-אחריות, מחויבות

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

עד שנה ניסיון

תיאור

מזכיר/ה למשרד עו"ד הנמצא במגדלי בסר בני ברק (ליד קניון איילון).

דרישות

סדר וארגון, אחריות, יכולת לתעדף משימות, ראש גדול, אדיבות ויכולת בינאישית גבוהה.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

תיאור

דרוש/ה מזכיר/ה להצטרף לצוות חברת מד פארק. בתפקיד תהיו אחראים על ביצוע משימות מזכירות שונות כגון טיפול במסמכים וכתיבה ועריכה של תכתובות, מענה וניהול הפניות השונות.
שעות העבודה -9:00-15:00

דרישות

- ידע מצוין ב- Office
- יכולת ניהול וארגון תיקים ומסמכים
- יחסי אנוש מעולים
- כושר הבעה בכתב ובעל פה

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

לא נדרש ניסיון

תיאור

למשרד קטן בתל אביב דרוש/ה מזכירה.
המשרד ממוקם בתל אביב, קרוב לרכבת מרכז.

התפקיד כולל מענה לטלפונים ומיילים, ניהול ונוכחות באירועים, גבייה מלקוחות הארגון, סיוע למנהלת הלשכה.

ימים א' - ה'
שעות עבודה 10:00 עד 14:00 (יש גמישות)
בימים שיש אירועים מתחילים ומסיימים מאוחר יותר.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שעות עבודה 10:00 עד 14:00 (יש גמישות)
    בימים שיש אירועים מתחילים ומסיימים מאוחר יותר. '>שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

עד שנה ניסיון

תיאור

לחברת מעבדות בנשר דרוש/ה מזכיר/ה לחצי משרה בשעות אחר הצהריים
* מתן מענה ללקוחות החברה
* הקלדת נתונים למערכות ממוחשבות
* עבודת אדמיניסטרציה שוטפת
* ממשקי עבודה פנימיים מול שאר המחלקות בחברה

דרישות

ניסיון בעבודה מול מחשב, גישה טובה למערכות ממוחשבות, הקלדה מהירה.
יחסי אנוש טובים ויכולת לעבוד בצוות.
שירותיות, תקתקנות, אחריות ודייקנות.
עבודה בחצי משרה , 5 ימים בשבוע, 12:00-16:30, נכונות לשעות נוספות במידת הצורך.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

6,000 - 8,000 ש"ח

משרה מלאה

לא נדרש ניסיון

תיאור

טרום מתמחה לעבודה במשרד עורך דין בבית שמש

תיאור

הזדמנות מדהימה לטווח ארוך בלבד - לחברה הכי מצליחה בתחומה בישראל, בת 12 שנים, המורכבת מכמות מועטה של אנשים אבל עם הרבה אנרגיה חיובית ועוצמה, דרוש/ה מטייב לידים במוקד טלפוני ללא מכירות או תיאום פגישות בכלל! משרה אחת בלבד, עם גמישות מדהימה, ללא נסיון, ומתאימה מאוד גם כמשרת אם. במשרדים ליד האגם בהוד השרון, באווירה נעימה. המשרה הטובה ביותר למי שמחפש אחר משרה דומה. תנאים מעולים.

משרה מלאה

לא נדרש ניסיון

תיאור

ל"טרם- רשת מרכזים לרפואה דחופה" דרושים נציגי שירות רפואי.
אנו מחפשים אדם בעל אוריינטציה לפרטים עם גישה ממוקדת לקוח

התפקיד כולל: מתן שירות פרונטלי למטופלים, פתיחת תיקי מטופלים, גביית תשלומים והבטחת זרימת מטופלים חלקה לצוות הרפואי. *ללא מכירות*

משרות גמישות, אפשרות לעבודה חלקית
תנאים מעולים
מענק התמדה !!

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

8,000 - 10,000 ש"ח

משרה מלאה

לא נדרש ניסיון

תיאור

ל"טרם- רשת מרכזים לרפואה דחופה" דרושים נציגי שירות רפואי.
אנו מחפשים אדם בעל אוריינטציה לפרטים עם גישה ממוקדת לקוח

התפקיד כולל: מתן שירות פרונטלי למטופלים, פתיחת תיקי מטופלים, גביית תשלומים והבטחת זרימת מטופלים חלקה לצוות הרפואי. *ללא מכירות*

משרות גמישות, אפשרות לעבודה חלקית
תנאים מעולים
מענק התמדה !!

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

לא נדרש ניסיון

תיאור

דרוש.ה מזכיר.ה למשרה חלקית (6שעות יומיות) -במשרד ביתי

שכונת חרוזים, רמת גן
חדר פרטי למזכיר.ה
אפשרות להתחיל מאוחר
אווירה ביתית בצוות קטן
יתרון לבעלות.י ניסיון בהוצל״פ

במשרד יש חתול וכלב

תיאור

עוזר\ת למנהלי תיק לקוח - מעקב אחר הצעות מחיר, הפקתן שליחה ומשוב.
עזרה בבק אופיס.
היקף משרה 15 שעות שבועיות, גמישות מלאה בשעות העבודה.
עבודה במשרדי החברה ברעננה.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

לחברה העוסקת בתחום איכות הסביבה דרוש/ה מזכיר/ה למשרה מלאה עם אפשרות לחלקית
עם ניסיון בהנהלת חשבונות נדרשת הסמכה וניסיון מוכח של שנה לפחות המשרה בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 קיימת אפשרות למשרה חלקית וגמישות .

דרישות

מגורים בבאר שבע חובה
הסמכה וניסיון מוכח בחברות של שנה
ידע בתיאום בנקים
ידע בתוכנות - חשבשבת , מכפל , מנג'ר
הגשת דוחות מאזנים ומשכורות

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

עד 6,000 ש"ח

משרה חלקית

מעל 3 שנות ניסיון

תיאור


לחברת מהנדסים בודקי מעליות, שנמצאת בגני תקווה דרושה מזכירה ל 5 שעות ביום חמישה ימים בשבוע.
תחומי אחריות: עבודה אדמינסטריבית, הקלדת דוחות, מענה טלפוני, מענה בדואר אלקטרוני, טיפול שוטף במשרד.

דרישות

נסיון מזכירותי, יכולת הקלדה מהירה, שליטה בוורד ואוטלוק, תודעת שירות גבוהה, סדר ארגון ודייקנות, מוטיבציה גבוהה

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

למשרדי חברת דלתות במגדים דרושה מזכירה עם ידע בהנהלת חשבונות
המשרה הינה 5 ימים בשבוע
רכב- חובה (מאחר ויש אוטובוס רק עד הכניסה למושב).

דרישות

ניסיון וידע במחשב - חובה
ידע בהנהלת חשבונות- יתרון
רכב או דרך הגעה עצמאית - חובה מאחר ויש אוטובוס רק עד הכניסה למושב.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

עד שנה ניסיון

תיאור

עבודות משרד כלליות, דיווחי אקסל, כתיבת דוחות

דרישות

ידע בסיסי באקסל ותוכנת וורד

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

לא צוין שכר

משרה חלקית

מעל שנה ניסיון

תיאור

למכון בתחום הטיפול הרגשי דרוש /ה מזכיר /ה נמרץ /ת. עדיפות לסטודנטים לבעלי תואר אקדמי.
במסגרת התפקיד: ניהול יומן, טיפול בגבייה, מענה טלפוני, קבלת קהל, תיאום פגישות, תיוק והדפסות, מעקבים שוטפים, טיפול בפניות של לקוחות ושימור לקוחות.
העבודה הינה בימים ראשון, שני ושלישי.
שעות העבודה - 11:00 - 19:00
עבודה בסביבה נעימה, משפחתית ודינאמית במרכז ת"א.

דרישות

* יכולת ארגונית גבוהה.
* שליטה באופיס ואינטרנט.
* כישורים בין אישיים ותודעת שירות גבוהה.
* יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
* יכולת עמידה ביעדים.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

6,000 - 8,000 ש"ח

משרה מלאה

עד שנה ניסיון

תיאור

מזכיר/ה
הצטרף/י אלינו למרכז השחיה הטיפולי דרך המים, ברמת גן

- שירות לקוחות - מענה פרונטלי ודיגיטלי ללקוחות / קבלת קהל / מתן מידע
- סידור לוז מדריכים

תנאי עבודה ושכר מעולים!
מתאים לעצמאית
יש לשלוח קורות חיים לאימייל

דרישות

- יחסי אנוש טובים
- תודעת שירות גבוהה
- עבודה מול מחשב
- עבודה במשמרות צהריים- ערב, בשעות גמישות

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

תיאור

למשרד תיווך בנהריה דרושה מזכירה לרבע משרה.

דרישות

ידע ב מחשב
רוסית יתרון.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

עד 6,000 ש"ח

משרה חלקית

לא נדרש ניסיון

תיאור

דרושה מזכירה בהרצליה פיתוח לקבלת קהל חצי משרה
ימי שלישי וחמישי מהשעה 14:00 עד 20:30 בערך
ימי שישי לסירוגין 13:00-8:00
דרישות התפקיד:
*** הקלדה מהירה חובה,ללא שגיאות כתיב.
* אחראית וחרוצה עם מוסר עבודה
* התחייבות לתקופה ארוכה
* שכר 50 ש''ח לשעה
אשמח לקבל קו"ח למייל

דרישות

הקלדה מהירה ללא שגיאות כתיב,
אחראית עם מוסר עבודה
שכר לשעה 50 ש"ח
התחייבות לתקופה ארוכה

פתח בחלון חדש

שתף

  • אשמח לקבל קו"ח למייל
    '>שלח מודעה לחבר

עוד

6,000 - 8,000 ש"ח

משרה מלאה

תיאור

אנו מחפשים מזכיר/ה אדמיניסטרטיבית יסודית שתצטרף אלינו למשרד של מפעל נגרות לעבודה יומיומית בשעות 9-15.
המזכירה תהיה אחראית על מגוון מטלות משרדיות כגון ניהול יומן, תיאום פגישות, רכש מספקים ומעקב הזמנות, איסוף חומרי הנהל"ח, ניהול נוכחות עובדים וקבלני משנה, ומתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף לצורכי המפעל.
אנו מעריכים גישה חיובית ונכונות לעזור בכל משימה. כמו כן, אנו מחפשים אדם בעל כישורים בינאישיים ויכולת עבודה בצוות. העבודה במשרה מלאה בשעות נוחות.

דרישות

שליטה ב-Office
ידע בתכנות ERP
יכולת ניהול סדר יום עמוס
ידע ברכש יתרון
ידע בהנהל"ח יתרון
כושר הבעה בכתב
יחסי אנוש

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

עד 6,000 ש"ח

משרה חלקית

עד שנה ניסיון

תיאור

ניהול יומנים, הנהלת חשבונות בסיסית, רישומי ישיבות בית משפט, הגשות במערכת נט המשפט טיפול בדואר, מענה לטלפונים, שירות ללקוחות המשרד, הקלדת מסמכים ועוד.
המשרה במשמרות 5 ימים בשבוע. (2 פעמים בוקר 08:30-15:00, 3 פעמים ערב 15:00-19:30)
המשרד בגן שמואל.

דרישות

עדיפות לבעל /ת ניסיון קודם בעבודה משרדית עם עו"דכנית ו - "נט המשפט".
ידע בסיסי במחשב.
הקלדה מהירה בשיטה עיוורת.
רשיון נהיגה חובה.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

תיאור

למשרד בקריות דרוש/ה פקיד/ה
במסגרת התפקיד : מענה טלפוני, הקלדת חשבוניות ספקים וחשבוניות הכנסות, סריקת חשבוניות , תיוק מסמכים וטיפול אדמיניסטרטיבי שוטף.

דרישות

דרישות: יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת וידע באופיס חובה.
זריזות בעבודת מחשב
אפשרות למשרה מלאה/חלקית
ידע בהנהלת חשבונות יתרון משמעותי

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

תיאור

דרוש פקיד/ה למוסך חורי בסאם
מוסך פחחות וצבע

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

תיאור

למשרד קטן בכפר סבא דרוש/ה אחראי/ת הזמנות לקוחות. משרה מלאה או 3/4 משרה. העבודה כוללת ניהול כלל הזמנות הלקוחות, גביה, טיפול במשלוחים, הוצאת תעודות משלוח והכנת ההזמנות.

דרישות

עדיפות לידע בתוכנת פריוריטי
אנגלית בסיסית
נועם הליכות וסבלנות

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

1 2 3 אחרון

כניסה לחשבון