וורקי
תיאור
אנחנו מגייסים למספר תפקידים בחברה מחסנאים /מלקטים /נהגי ג' ,
העבודה באזור המרכז
קליטה ישירה לחברה טובה עם כל התנאים הסוציאליים
יש ארוחות
יש מענק התמדה
ימי עבודה א-ה 08:00-17:00
ללא שישי!
מיידי!
דרישות
נכונות לעבודה לטווח ארוך
תיאור
הזדמנות קריירה בביטוח - עבודה בת"א
סוכנות ביטוח גדולה ומצליחה בת"א מחפשת מנהל/ת צוות למחלקת מכירות ביטוח חיים ובריאות.
אנחנו מחפשים מועמדים/ות עם ניסיון שיצטרפו לצוות שלנו ולהוביל את מחלקת המכירות להצלחות חדשות!
ולל פיקוח על תהליכי העבודה, הטמעת נהלים, הובלה לפרודוקציה והנעה למכירות. התפקיד כולל גם הדרכות וחניכה של עובדים לפי הצורך והשתתפות פעילה בתהליכי גיוס.
דרישות
- חובה ניסיון קודם בתחום ביטוח
- ניסיון ניהולי במוקדי מכירות חובה
מרכז אריאדנה
תיאור
מרכז למידה מוביל בעל גישה ייחודית מחפש מורה לשפה לשיעורי אונליין בZOOM.
מחפשים אדם שאוהב לעבוד עם ילדים ורוצה להוביל אותם להצלחה בלמידת השפה העברית- מישהו לצמוח איתו יחד.
התפקיד:
· הוראה פרטנית/קבוצתית במקצוע השפה העברית לתלמידים מיסודי ו/או חטיבה-תיכון
· משרה חלקית- לפחות 3 ימי עבודה , שישי-יתרון
· שעות העבודה 14:00 עד 21:00
העסקה כשכירים.
דרישות
מה אנחנו מחפשים:
- תעודת הוראה - יתרון
- ניסיון בהדרכת ילדים - חובה.
- ידיעת רוסית יתרון
- אוריינטציה לעבודה בסביבה ממוחשבת - חובה
- שליטה באופיס ובתוכנת הZOOM - חובה
- זמינות מיידית והתחייבות לשנה
מחפשים אנשים ייחודיים אשר רוצים לגרום לשינוי בדור הצעיר, בעלי מוטיבציה ודרייב לעשייה.
הדרכה וליווי מקצועי תינתן על חשבון החברה
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
מרכז אריאדנה
תיאור
למרכז למידה פרטי ומוביל בתחומו דרושים מורים/ות למתמטיקה ופיזיקה.
תחילת עבודה מיידית מתאים לסטודנטים/ות כעבודה עיקרית!
תנאי המשרה:
- מינימום 15 שעות עבודה בשבוע
- שעות העבודה 14:00-21:00
- 3 פעמים בשבוע לפחות, אפשר יותר
- העבודה הינה מהבית
- הכשרה ותמיכה תינתן לאורך כל תקופת ההעסקה יחד עם צוות מדהים
- תנאים סוציאליים מלאים
דרישות
- ידע במתמטיקה ופיזיקה ברמת 5 יח -חובה
- ניסיון בהוראה פרטית- יתרון
-שליטה בסיסית ומעלה בשפה הרוסית- יתרון
- נכונות לעבודה לטווח ארוך (שנה לפחות) ולמשרה יציבה - לא מתאים לבין עבודות.
- תחילת עבודה מיידית
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
מרכז אריאדנה
תיאור
הצטרפו לצוות מרכז הלמידה "אריאדנה" בראשון לציון.
אנו מציעים:
משרה קבועה: יציבות וביטחון תעסוקתי.
שעות עבודה גמישות: 3-4 ימים בשבוע, בין השעות 14:00-20:00, נוח לסטודנטים.
הכשרה ותמיכה: לכל הדרך
העסקה עם כל התנאים על פי החוק
סביבת עבודה נעימה: צוות מפרגן ותומך.
דרישות
דרישות התפקיד:
ניסיון בהוראה לא חובה
ידע בשפה הרוסית (רמה סבירה).
רצון ללמד עברית
בראשון לציון.
אמונה ביכולות התלמידים: רצון לקדם כל ילד וילדה.
שליטה גבוהה בשפה העברית: שליטה מלאה - רמת שפת אם
המשימה שלנו: לקדם באופן מקסימלי כל ילד המופקד בידינו.
אם אתם מרגישים שיש לכם את היכולות והרצון להיות חלק מהצוות שלנו, אנו מחכים לכם!
מרכז אריאדנה
תיאור
משרה חלקית עד מלאה בראשון לציון
שכוללת עבודת אדמינסטרטיבית, תפעולית והדרכתית
שעות גמישות
סביבת עבודה נעימה.
אפשרויות קידום
דרישות
רוסית ברמת קריאה וכתיבה חובה!
עברית על בוריה
בגרות מלאה
מתמטיקה ברמת חטיבה - יתרון משמעותי
רצינות לטווח ארוך
ניסיון עבודה עם ילדים - יתרון
אפכתיות, גישה טכנולוגית
רצון ללמוד ולהתפתח
איי פורס
תיאור
לחברה מובילה בפריסה ארצית דרושים/ות טבחים/יות עם ניסיון / בריסטה
תנאים טובים למתאימים/ות
ללא ימי שישי
דרישות
ניסיון בתחום המסעדנות
תיאור
אס פרו עוסקת בעבודות תיקון ואחזקה של קירות מסך ומערכות אלומיניום : הרכבה, זיגוג, איטום ותיקון
תיאור המשרה :
1. ראש צוות לניהול צוות התקנות
2. מנהל תפעול
שכר גבוה למתאימים, תנאים טובים יציאה בבוקר מחולון.
דרישות
ניסיון קודם באחת מחברות האלומיניום הגדולות בשוק
ניסיון בעבודה בגובה
רישיון נהיגה
תיאור
לחברה ותיקה ויציבה בתחום הציוד לאירועים מסחריים וניהול קהל, דרוש/ה פקיד/ת תפעול והנהלת משרד עם ראש גדול, אחריות ויכולת ארגון גבוהה, לעבודה מגוונת מול ספקים, לקוחות והנהלת החברה.
טיפול מקצה לקצה בתהליך ההזמנות: הצעות מחיר, הזנה במערכת SAP, מעקב ובקרה על אספקות וגבייה.
ניהול משימות תפעוליות ואדמיניסטרטיביות – תיאומים, שליחויות, קשר שוטף עם לקוחות וספקים.
הפקת דוחות ומעקב אחר ביצוע משימות בין מחלקות.
עדכון תכנים באתר, צילום מוצרים וניהול פרטי מידע עסקיים.
עבודה ישירה מול הנהלת החברה בסביבה משפחתית, חדשנית ומתקדמת.
דרישות
שליטה גבוהה במחשב ובתוכנות אופיס – חובה.
ניסיון בעבודת משרד, תפעול או לוגיסטיקה – חובה.
רקע בעבודה עם SAP / ניהול מלאי – יתרון משמעותי.
כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
יחסי אנוש מעולים, אחריות ודיוק.
גישה שירותית, אסרטיביות ויכולת עבודה בצוות.
תיאור
חברה וותיקה וייחודית בתחום הציוד לאירועים מסחריים וניהול קהל מחפשת מזכירת חברה / מנהלת אדמיניסטרציה אחראית, מסודרת ובעלת גישה שירותית, לניהול ותפעול מערך ההזמנות והפעילות השוטפת של המשרד.
ניהול כולל של תהליך ההזמנות – מעקב אחר הצעות מחיר, הזנה למערכת SAP, מעקב אספקה ועד שלב הגבייה.
עבודה שוטפת מול ספקים, לקוחות וצוותים פנימיים – תיאום, בקרה ועמידה בלוחות זמנים.
תיאום לוגיסטי לאספקות ומעקב אחר ביצוע הזמנות.
שיפור תהליכים פנימיים ותפעוליים לייעל את זרימת העבודה.
דרישות
דרישות התפקיד:
שליטה גבוהה במחשבים וביישומי אופיס – חובה.
ניסיון קודם באדמיניסטרציה, תפעול או לוגיסטיקה.
הבנה במערכות ERP / SAP – יתרון משמעותי.
יכולת הנעת תהליכים ועמידה בלחצים.
סדר, דיוק, אחריות ויחסי אנוש מצוינים.
נאמנות וראייה ארגונית רחבה – מתאים למי שמחפש/ת תפקיד קבוע לטווח ארוך.
