לוח דרושים

דרושים במקצוע מנהל/ת אדמיניסטרטיבית

מנהל/ת אדמיניסטרטיבית


נמצאו 19 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

חיפה

פורסם בתאריך 20-03-2019

משרה מלאה

עד שנה ניסיון

תיאור

לחברה ידועה העוסקת בשיווק דרושה מנהלת משרד עם ניסיון עם שליטה בשפה האנגלית כשפת אם

דרישות

שליטה בשפה האנגלית כשפת אם , ידע בהנהלת חשבונות

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

תיאור

לארגון חברתי בתחום ההייטק דרוש/ה מנהל/ת משרד!
התפקיד כולל אחריות על הפן האדמיניסטרטיבי תפעולי של הארגון, תאומי פגישות, סיוע בניהול שוטף במסגרת הפנימית של הארגון, עבודה מול ספקים.
משרה מלאה לטווח ארוך בתל אביב, תחילת עבודה מיידית.

דרישות

דרישות:
* תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר רקורד של מצוינות והצטיינות - יתרון משמעותי
*מיומנות גבוהה ב-Excel- חובה
* סדר וארגון ברמה גבוהה ותשומת לב לפרטים
* יכולת ניהול משימות במקביל
* אנגלית ברמה מעולה
* ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - יתרון

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

מעל שנתיים ניסיון

תיאור

לחברת הייטק בפתח תקווה דרוש/ה אדמין/ית.

התפקיד כולל:

קליטה והכנסת נתונים למערכת, הדפסות, תיוק ומענה למיילים, טיפול בבעיות שכר של העובדים.
טיפול במערכת קריאות.

שכר שעתי 37 ש"ח + נסיעות.

דרישות

ניסיון אדמיניסטרטיבי (2-3 שנים) - חובה
אופיס לרבות אקסל - חובה
בעל/ת ראש גדול, שירותיות וזריזות.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

מעל 3 שנות ניסיון

תיאור

לתאגיד בנקאי בתל אביב דרושה מנהלת לשכת ראש חטיבה
המשרה כוללת:
ניהול לשכת ראש החטיבה – ניהול ותיאום לו"ז ופגישות, תיאום חדרי ישבות, קבלת אורחים לפגישות, מעקב אחר הכנת חומרים מקצועיים לישיבות ודיונים, תיוקים וכיוצ"ב.
ניהול תקציב וחשבוניות (הכנת דו"חות באקסל)

דרישות

ניסיון בניהול לשכה/ מזכירות בכירה - חובה
שליטה מלאה בתוכנות OFFICE
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
היקף משרה:
ימים ראשון –חמישי בין השעות 9:00-17:00 עם שעות נוספות (בתשלום).
נכונות לשעות נוספות – חובה!
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

תיאור

המשרה בימים א'-ה' בין 09:00-17:00
התפקיד כולל: מענה טלפוני, עזרה אדמיניסטרטיבית למנהלת המשרד, פתיחת תיקים, הקלדות, שלחויות, תיוקים, סריקות, הדפסות, כריכות ופקסים.

דרישות

ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד - יתרון, אנגלית-יתרון, ידע בתוכנות office ו- outlook- חובה.

פתח בחלון חדש

שתף

  • התפקיד כולל: מענה טלפוני, עזרה אדמיניסטרטיבית למנהלת המשרד, פתיחת תיקים, הקלדות, שלחויות, תיוקים, סריקות, הדפסות, כריכות ופקסים. '>שלח מודעה לחבר

עוד

עד 6,000 ש"ח

משרה מלאה

לא נדרש ניסיון

תיאור

התפקיד כולל:
• מענה טלפוני, ניתוב שיחות ותיאום/ביטול פגישות
• אירוח ספקים ולקוחות (קפה וכיבוד)
• שליחה וקבלת דואר וסיווגו
• הקמת פריטים וניהול קטלוג
• ניהול יומן ותיאום פגישות למנכ"לי החברה
• הזמנת מוצרי תחזוקה למשרד וכן ציוד משרדי לסניפים
• טיפול בדואר והדפסות
• מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית למנהלי החברה


דרישות


דרישות התפקיד:
• שליטה מלאה בישומי OFFICE בדגש על OUTLOOK / EXCEL
• SAP - יתרון
• גזית-יתרון
• חריצות ויכולת למידה
• יחסי אנוש מצוינים ותודעת שרות גבוהה
• הופעה ייצוגית
• יעילות
• מוטיבציה להצליח
קורות חיים ניתן לשלוח לכתובת:

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד



מעל שנה ניסיון

תיאור

לחברת תוספות שיער דרוש/ה מזכיר/ה.
התפקיד כולל מענה טלפוני, שירות לקוחות, ניהול מלאי, עבודה מול חברות שילוח וספקים מחו"ל, עבודה שוטפת מול רו"ח.

דרישות

ניסיון 1-2 בתחום - חובה
ידע בתוכנות MICROSOF OFFICE - חובה
ראש גדול
אדיבות
יחסי אנוש טובים
מתן שירות נעים
אסרטיביות
עמידה בעבודה תחת לחץ
שפות:
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
רוסית - יתרון

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

מנהל/ת תיק לוקוחות

פורסם בתאריך 11-03-2019

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

לחברה גדולה בתחום התרגום דרוש /ה למשרה מלאה מנהל /ת תיקי לקוחות לתפקיד מעניין, מגוון ומאתגר.
המשרה כוללת: ניהול תיק לקוח מתחילתו ועד סופו, מתן שירות אישי, עבודה מול מחלקות שונות במוסד, טיפול אדמיניסטרטיבי ועוד.
סביבת עבודה צעירה ודינאמית.
משרדינו נמצאים בתל אביב, קרובים לדיזנגוף סנטר במרכז העיר.
דרוש ניסיון ורקע בעריכה/ הגהה של מסמכים מקצועית/ תרגום מסמכים

דרישות

בעל/ת תואר אקדמי- חובה
ראש גדול, יחסי אנוש מצוינים, סבלנות ותודעת שירות גבוהה, מוסר עבודה גבוה, ידע ושליטה ביישומי Office, ניסיון בעבודה משרדית, יכולת עבודה בצוות, עבודה מול לקוחות, אוריינטציה שיווקית, עמידה בלוח זמנים.
זמינות מידית- חובה
שליטה בשפה האנגלית ברמה גבוהה- חובה
שליטה בשפה נוספת- יתרון
דרוש ניסיון ורקע קודם בעריכה/ הגהה של מסמכים מקצועית/ תרגום מסמכים
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

6,000 - 8,000 ש"ח

משרה מלאה

לא נדרש ניסיון

תיאור

Seeking dynamic, self motivated individual to manage the day-to-day office work as well as outreach and marketing. Work includes office work, client management, data entry, writing, some translating (hebrew/english and vis versa), social media, business errands, etc.

דרישות

REQUIRED SKILLS:
Computer/Internet Savvy
Microsoft Office
English and Hebrew at very high/mother tongue levels
Social Media Proficiency
Writing Skills
Quick Learner

Basic knowledge of HTML a plus, but not required.

This ad was written in English because fluent/mother tongue English is REQUIRED. If you do not have fluent/mother tongue English please do not apply.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

לארגון חברתי בתחום ההייטק דרוש/ה מנהל/ת משרד לתפקיד הכולל אחריות על הפן האדמיניסטרטיבי - תפעולי של הארגון: תאומי פגישות, ניהול יומנים, סיוע בניהול שוטף, מענה ותמיכה אדמיניסטרטיבית לכלל הארגון, עבודה מול ספקים וניתוח נתונים.
משרה מלאה לטווח ארוך בתל אביב, תחילת עבודה מיידית.

דרישות

דרישות:
* תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר רקורד של מצוינות והצטיינות - יתרון משמעותי
*מיומנות גבוהה ב-Excel- חובה
* סדר וארגון ברמה גבוהה ותשומת לב לפרטים
* יכולת ניהול משימות במקביל
* אנגלית ברמה מעולה
* ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - יתרון

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

1 2 אחרון

כניסה לחשבון