דרושים אדמיניסטרציה ומזכירות | הצעות עבודה המגזר הדתי | Muvtal

לוח דרושים

דרושים בתחום אדמיניסטרציה ומזכירות עבור המגזר הדתי

אדמיניסטרציה ומזכירות


המגזר הדתי


נמצאו 18 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

6,000 - 8,000 ש"ח

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

למשרד עו’ד מוביל בחולון דרוש/ה מזכיר/ה
התפקיד כולל טיפול בלקוחות פרונטלי וטלפוני, ניהול יומנים של 3 עו’ד, תיוק תיקים, קשר מול גורמים מוסדיים וכו’
שעות עבודה 9-18 א-ה
נא לציין ציפיות שכר!

דרישות

שליטה ברמה גבוהה באופיס - חובה!
ניסיון מוכח בתפקיד מזכירותי במשרד עו’ד - חובה!
תואר ראשון - יתרון!
ידע בתוכנת עודכנית ונט המשפט - חובה!
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד!

פתח בחלון חדש

שתף

עוד

6,000 - 8,000 ש"ח

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

למוסך בפ’ת דרוש/ה פקיד/ת רישוי - זמני אם אופציה לקבוע!
מהות העבודה: טיפול בנושא רישוי ותאונות של רכבי הקבוצה. פתיחה וסגירת תהליך מבחן רישוי, מענה טלפוני, מיילים, הזמנות תיקוני פחחות, הוצאת דו"חות ומעקב, תיוקים, סריקות, שליחת אגרות לסניפים וכדומה. ממשקים פנימיים וחיצוניים.
משרה מלאה, א-ה 8-17:00, ימי שישי לסירוגין {ש"נ}
עבודה בסגולה פ"ת.

דרישות

ניסיון דומה בתחום- יתרון רב.
יכולת עבודה בצוות.
נדרשת אחריות רבה, "ראש גדול", זריזות, מוסר עבודה גבוה, יכולת עבודה תחת לחץ, דייקנות.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד!

פתח בחלון חדש

שתף

עוד

6,000 - 8,000 ש"ח

משרה מלאה

תיאור

לקבוצת רכב מובילה דרוש/ה רפרנט/ית מוסכים
לחברת רשת מוסכים ושירותי דרך, דרוש/ה רפרנט/ית מוסכים.
התפקיד כולל: אחריות על מעקב ובקרה על הרכבים מרגע כניסתם למוסך הפחחות ועד לסיום הטיפול, מתן מענה ללקוחות במהלך הטיפול ברכבים, מענה טלפוני ומיילים באופן שוטף, הוצאת דוחות מעקב יומיים.
משרה מלאה, ימים א-ה 8:00-17:00, ימי שישי במידת הצורך (כשעות נוספות)
שכר בסיס+ שעות נוספות +נסיעות.
קליטה ישירה!

דרישות

תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים, סובלנות ואכפתיות,
שליטה במחשב - הפצת דוחות אקסל, מעקב פניות.
אסרטיביות, סדר וארגון, יכולת עבודה באופן עצמאי, יכולת עבודה בצוות
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד!

פתח בחלון חדש

שתף

עוד

פתח תקווה

פורסם בתאריך 12-09-2019

משרה מלאה

לא נדרש ניסיון

תיאור

לחברה המובילה בתחומה, דרושה פקידת קבלה.
בעלת יחסי אנוש טובים מאד, שירותיות, סדר ואירגון.
המשרה כוללת: מענה טלפוני, גבייה, הדפסות, תיוקים, עזרה בהנהלת חשבונות ועוד.
משרה מלאה ולטווח ארוך - 8:00-16:30

דרישות

הכרות מחשב - חובה! (וורד, אקסל, אאוטלוק),
ידע וניסיון בבינארית - יתרון,

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

דרוש/ה רכזת פעילות חינוכית

פורסם בתאריך 12-09-2019

6,000 - 8,000 ש"ח

משרה מלאה

מעל שנתיים ניסיון

תיאור

לעסק בתחום החינוך המציע לבי"ס הצגות, הרצאות וסדנאות, דרוש/ה רכז/ת מוכשר/ת.
התפקיד כולל: יכולת הסבר והתאמת פעילות לצרכי הפונים, הכנת הצעות מחיר, תיאום בין גורמים שונים.

תפקיד אינטנסיבי ועשיר המתאים למי שמחפש עבודה יציבה עם משמעות בגוף המקדם מטרות חינוכיות וערכיות.
העבודה בגבעת שמואל במשרד ביתי נעים ליד אונ' בר אילן (עדיפות לתושבי הסביבה) .
המשרה בת 8 שעות בימים א'-ה'

דרישות

כישורים נדרשים:
√ כושר ביטוי ורהיטות.
√ יכולת לזהות את צרכי הלקוחות ולבנות עבורם מענה מתאים.
√ יכולת להשתלט על מספר משימות במקביל, סדר וארגון, ויכולת עבודה עצמאית.
√ שליטה במיומנויות מחשב כולל אקסל

פתח בחלון חדש

שתף

  • המשרה בת 8 שעות בימים א'-ה'
    '>שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

תיאור

זימון משפחות, קבלתן במשרד ומעקב אחר תהליך הקליטה של התלמידים.
סיוע בעבודות אדמיניסטרטיביות כגון: מענה טלפוני, הדפסות, הקלדות, סריקות, טיפול בפקסים וטיפול שוטף בתיקי תלמידים.
סיוע בהעברת מבחנים קוגניטיביים ורגשיים לתלמידים, ביצוע תצפיות ובדיקת המבחנים.
סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה בכל תהליך האבחון הסוציו-כלכלי וחישובי דרגות תשלום.
הזמנת חלב וקפה והגשה לישיבות.
ביצוע מטלות נוספות על פי דרישת הממונה וצורכי היחידה.

דרישות

דרישות סף:
סטודנט/ית לתואר ראשון במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה.
סטודנט/ית בעל/ת יתרת לימודים של שנתיים לפחות – חובה !
רצוי – סטודנט שנה א'
זמינות לעבודה ל - 4-5 בקרים בשבוע, כולל ימי שני בבוקר - חובה !
זמינות והתחייבות לעבודה 120 שעות בחודש

נתונים נדרשים:
ידע וניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת לרבות תוכנות אופיס
כושר הבעה בכתב ובעל פה בשפה העברית
יחסי אנוש מעולים
יכולת קבלת מרות
מכוונות גבוהה למגזר הציבורי
מחויבות גבוהה לעבודה
התחלת יום העבודה בשעה 7:30/8:00

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

לא צויין שכר

משרה מלאה

מעל שנתיים ניסיון

תיאור

דרוש/ה מנהל/ת משרד ושירות לקוחות לחברה המספקת פתרונות טכנולוגיים לתעשיות השונות.
* כפיפות למנכ"ל החברה, תיאום וזימון ישיבות.
* שירות לקוחות וניהול משרד - גבייה, מענה טלפוני, תמיכה בסוכני השטח, הצעות מחיר, הזמנות מלקוחות, חשבוניות, קבלות
שעות עבודה 8:00-17:00 (ללא גמישות)
שכר ותנאים טובים למתאימים/ות!
ארוחות מסובסדות בחדר האוכל של החברה
חברה מפנקת ומגובשת
ימי גיבוש, חופשות, ערבי חברה.
החזרי נסיעות ותנאים סוציאליים עפ"י חוק

* המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

דרישות

ניסיון בתפקיד דומה - שנתיים לפחות
ניסיון בפריוריטי- חובה
שליטה מלאה באופיס, בפרט באקסל ואאוטלוק
אנגלית ברמה טובה
יציבות תעסוקתית

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

תיאור

דרוש/ה פקיד/ת בק אופיס לחברה בתחום האופנה. התפקיד יכלול מענה טלפוני ללקוחות, התאמת חשבון וכרטסות לקוחות וספקים, עבודה במקביל להנה"ח, קביעת פגישות מעקב ורישום של פעולות יבוא, ייצור ושימוש בחומרי גלם. ימים א - ה שעות 09:00 - 15:00 / 17:00

דרישות

יכולת להפעיל מחשב ועבודה על וורד ואקסל, יכולת תקשורת בין אישית טובה, תחכום והבנת תהליכים ביצור

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

עד 6,000 ש"ח

משרה מלאה

לא נדרש ניסיון

תיאור

הקלדת פרוטוקולים באולם דיונים בזמן אמת (הקלדה משמיעה/דיבור).

דרישות

הקלדה מהירה מאוד (רצוי עיוורת), 60-70 מילים לדקה, משמיעה, ללא שגיאות כתיב.
ידיעת השפה העברית על בורייה.
12 שנות לימוד (חובה להציג אישור)
תודעת שירות גבוהה.
קליטה מיידית בתור עובדי מדינה.
מתאים גם לסטודנטיות/ים.
אפשרות למשמרת ערב.
לציין "הקלדה עיוורת".
אין להתקשר לגבי משרות אחרות.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

מזכירה

פורסם בתאריך 01-09-2019

8,000 - 10,000 ש"ח

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

לחברת מהנדסים גדולה ומובילה בתחומה דרושה מזכירה לצוות.
חלוקת התפקדי : 75% ניהול יומנים של בכירים, 25% מטלות אדמיניסטרטיביות נוספות.

דרישות

נסיון בניהול יומנים מורכבים, ראש גדול, שליטה מלאה באאוטלוק, יכולת עבודה בצוות וגישה חיובית.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

1 2 אחרון

כניסה לחשבון